Enkele projecten...
1. Office Management
- Reorganisatie van een Office Management, in kaart brengen van de bestaande situatie en verbetervoorstellen
aanbrengen+ implementatie van de voorstellen.
- Coördineren en organiseren van een verhuis
- Opstart van een BE filiaal, kantoren inrichten, contacten met leveranciers
- Kritisch bekijken en verbetervoorstelling implementeren van regionale processen
- Coördinatie en oplossen van verkoopsconflicten en transportklachten
- Aanmaken nieuwe website, met continue opvolging van de aanpassingen in Dynamic web, Wix & Weebly
- Administrator van CRM/ERP systeem, coördinatie van bugs & problemen (exact online)
- Budget opvolgen en forecast opstellen voor volgende jaren
- Aansturen van een office management en best practices delen
2. Administratie
- Bestellingen coördineren voor kantoormateriaal, keukenbenodigdheden, ed...
- In orde brengen van internationale aankopen
- Invullen van documenten voor transporten buiten de EU
- Inboeken van facturen in boekhoudprogramma's
- Opstellen van autocontrolegids voor FAVV
- Doorgeven van accijnzen
3. Businessplan schrijven met financieel plan
- Opstellen van Business Model Canvas
- Uitwerken van een businessplan
- Analyseren van kosten voor de opmaak van een financieel plan
- Forecast maken van te ontvangen omzet voor financieel plan
4. Strategisch plan schrijven met behulp van OGSM (Objectieven, Goals, Strategie en Measures)
1. Office Management
- Reorganisatie van een Office Management, in kaart brengen van de bestaande situatie en verbetervoorstellen
aanbrengen+ implementatie van de voorstellen.
- Coördineren en organiseren van een verhuis
- Opstart van een BE filiaal, kantoren inrichten, contacten met leveranciers
- Kritisch bekijken en verbetervoorstelling implementeren van regionale processen
- Coördinatie en oplossen van verkoopsconflicten en transportklachten
- Aanmaken nieuwe website, met continue opvolging van de aanpassingen in Dynamic web, Wix & Weebly
- Administrator van CRM/ERP systeem, coördinatie van bugs & problemen (exact online)
- Budget opvolgen en forecast opstellen voor volgende jaren
- Aansturen van een office management en best practices delen
2. Administratie
- Bestellingen coördineren voor kantoormateriaal, keukenbenodigdheden, ed...
- In orde brengen van internationale aankopen
- Invullen van documenten voor transporten buiten de EU
- Inboeken van facturen in boekhoudprogramma's
- Opstellen van autocontrolegids voor FAVV
- Doorgeven van accijnzen
3. Businessplan schrijven met financieel plan
- Opstellen van Business Model Canvas
- Uitwerken van een businessplan
- Analyseren van kosten voor de opmaak van een financieel plan
- Forecast maken van te ontvangen omzet voor financieel plan
4. Strategisch plan schrijven met behulp van OGSM (Objectieven, Goals, Strategie en Measures)